søndag 16. oktober 2011

Hjertegenser

Nei, har du sett, søndag igjen :)
Denne uka har jeg fullført en genser til Minstesnella.
Den er strikket i MorAase sitt ull/bomullgarn, etter et bilde i dette Sandnesheftet.
Fant et annet hefte som jeg tok maskeantall fra, og strikket litt etter¨
innfallsmetoden når det gjaldt striper og fellinger.

Det gikk med ca 350g garn, det blir veldig jevnt strikket dette garnet synes jeg.
Og jenta? Hun er fornøyd med den myke og varme genseren sin. "Mamma, du he aldri strikka
så fine hjerte før!"

Ønsker alle en flott søndag :)

3 kommentarer:

Gro A sa...

Skjønner godt hun er fornøyd. Det var en kjempefin genser.

Desirée sa...

Tusen takk for besøk hos meg :)

For en flott genser! Akkurat i mine farver, og med hjerter og alt! FLinka!

God helg!

Nita sa...

Så utrolig flott genser, nydelige farger også! Og superskjønn modell!